Opvragen archiefstukken/faciliteiten studiezaal

Studiezaal gemeentearchief

Onze studiezaal is op werkdagen van 9.00 uur tot 12.30 uur uitsluitend op afspraak geopend.
U kunt een aanvraag voor inzage van archiefstukken versturen via de mail naar gemeentearchief@weert.nl.

Om u goed van dienst te zijn verzoeken wij om uw mail te voorzien van de volgende gegevens:

(Voor)naam of initialen
U kunt zelf vermelden welke aanhef u wenst: mevrouw, de heer of geen.

Tussenvoegsel
Achternaam
Woonplaats
Het is verstandig om een telefoonnummer in de mail op te nemen zodat wij u, indien nodig, voor nadere informatie kunnen bereiken.

U mag maximaal 8 stukken per dagdeel aanvragen.
Geef een voorkeursdatum waarop u wenst te komen.
Tussen datum aanvraag en datum en het bezoek aan onze studiezaal dienen minimaal 3 werkdagen te zitten.

Onze actuele openingstijden vindt u op de pagina Contact.


Hoe verder?

Wij houden zoveel mogelijk rekening met uw wensen.
Om misverstanden te voorkomen ontvangt u van ons een bevestigingsmail op welke dag de door u gevraagde documenten beschikbaar zijn.

Ga niet zonder een bevestigingsmail naar onze studiezaal, heeft uw twijfels bel ons dan gerust.

Alleen faciliteiten

Wenst u alleen gebruik te maken van bibliotheek, de fichereader of andere audio-videoapparatuur, geef dit in uw mail aan.
Vermeld een voorkeursdatum waarop u wenst te komen.
Tussen datum aanvraag en datum en het bezoek aan onze studiezaal dienen minimaal 3 werkdagen te zitten.

Wanneer de faciliteiten beschikbaar zijn, delen wij u dit via de bevestigingsmail mee.

Ga niet zonder een bevestigingsmail naar onze studiezaal, heeft uw twijfels bel ons dan gerust.

Vragen

Heeft u vragen of opmerkingen, stuur ons een mail of bel ons (0495) 57 54 77.